10月29日の未更新のお詫び
平素、ご利用を頂きまして誠にありがとうございます。
弊社の設定ミスで4月29日の更新が正常にされておりませんでした。
楽しみにして頂いていた顧客様に多大なるご迷惑をおかけいたしました事を、スタッフ一同、心よりお詫びいたします。
4月29日21時にアップロードする予定でした220点を本日、4月30日 20時にアップロードいたします。
今後はマニュアルとシステムの見直しを行い、再発防止に努めて参ります。
今後とも何卒ご利用をよろしくお願いいたします。
Thank you for your continued patronage.
Due to an error in our settings, the April 29th update was not properly performed.
We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused to our customers who were looking forward to the update.
We will upload the 220 items that were scheduled to be uploaded at 21:00 on April 29th today, April 30th at 20:00.
We will review our manuals and systems to prevent any recurrence.
We look forward to your continued patronage.
Translated with DeepL.com (free version)
DOLLUP通信販売部スタッフ一同
弊社の設定ミスで4月29日の更新が正常にされておりませんでした。
楽しみにして頂いていた顧客様に多大なるご迷惑をおかけいたしました事を、スタッフ一同、心よりお詫びいたします。
4月29日21時にアップロードする予定でした220点を本日、4月30日 20時にアップロードいたします。
今後はマニュアルとシステムの見直しを行い、再発防止に努めて参ります。
今後とも何卒ご利用をよろしくお願いいたします。
Thank you for your continued patronage.
Due to an error in our settings, the April 29th update was not properly performed.
We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused to our customers who were looking forward to the update.
We will upload the 220 items that were scheduled to be uploaded at 21:00 on April 29th today, April 30th at 20:00.
We will review our manuals and systems to prevent any recurrence.
We look forward to your continued patronage.
Translated with DeepL.com (free version)
DOLLUP通信販売部スタッフ一同